.
French German RussianEnglish

неделя, 4 април 2021 г.

Ленин изпрати писмо от Ада

писмо от ада, писма-послания от оня свят, Ленин 

Новини от Духовния Свят писмо от ада, писма-послания от оня свят, Ленин
Ленин изпрати шокиращо писмо - послание от Ада

В редица вестници бяха публикувани послания на Ленин и Сталин, вярвате или не, директно от Ада. Комунистическите лидери въобще не звучат вдъхновени от там, както са звучали в земния си живот. Ленин например говори за, "неочаквани мъчения и агония", които е изпитал в духовния свят в резултат от земните му грехове. Ето и неговото писмо от отвъдното:

Ленин: "Писмо от Ада"
(Владимир Илич Улянов; 1870-1924, Лидер на Руската Революция, октомври 1917, Председател на Народния Пролетариат)

След дълъг интервал аз успях да разбера, че съм умрял и съществувам в свят на живот след смъртта. Това е понеже аз не можах да разгранича разликата между живота на земята и този в Духовния свят. Какво място е това? Тукашния живот по много неща не може да се различи от този на земята. За мен, който вярвах, че няма нищо след смъртта, ситуацията тук бе много объркваща. Подхождащо би било ако ме определите като сляп, понеже аз твърдях, че само нещата които виждаме съществуват. Единствената ми надежда е, че всички комунисти на земята ще разберат Богизма колкото може по-скоро. 

Аз не знаех нищо за вечния дух. Колкото повече преживяваях Духовния свят, толкова повече съжалявах. Тук живеех със съзнанието на крадец потънал в бездната на безбройни проблеми. Естествено е че комунистическите страни ще загинат. Аз вече бях стигнал до заключението, че някой ще доведе края на комуйнистическите страни на земята. Можах да науча исключителна истина тук. Д-р Лий, който е учел от преп. Мун на земята ме обучаваше в теорията на Обединителна Мисъл и преспективата на Божествения Принцип за Космоса, Света и посоката на бъдещето. Понеже аз бях живял в състояние на объркване толкова дълго време аз изпитвах болка дори научавайки тези неща. Никой не може да приеме мойте позиции, като бунтовник срещу Бог. Моя егоизъм и невержеството ми на земята ме направиха такъв. Но разпознавайки истината е в крайна сметка по-добре, отколкото вечно да изживявам болката която невежеството ми бе донесло. Бог определено съществува. Той съществува като родител на човечеството. Независимо от това аз поставих себе си начело на комунистическата революция с меч в ръце, крещейки, че родителите не зъществуват. Аз ипълних сърцата им с болка. Надявам се всички комунисти на земята да разберат ясно и зпомнят моето преживяване. 

Д-р Лий ми каза, че той е нямал друг избор освен да изостави докторската си кариера след като е научил Божествения Принцип, който преп. Мун разкри. Това го е освободило от всичките му жизнени проблеми. Д-р Лий предаваше лекции върху Божествения принцип само за мен многократно и ме утешаваше директно. Един ден сърцето ми бе в непреодолимо страдание поради това коеото научих от Божествения Принцип. За да се освободя от болката аз се разхождах наоколо. Тохава видях стара жена, която внезапно падна пред мен. Тя кървеше и ръцете й стискаха нож заклещен в гърдите й. В мен изникна желанието да направя нещо добро, така че протехнах ръцете си опитвайки се да изтехля ножа. Внезапно чух ужасяващ глас. "Аз Бог съм още жив. Ти си мое дете." Щом гласът спря и старата жена изчезна. Аз бях напълно потресен. 

Аз заявявам на комунистите: Бог, Йехова, определено съществува и той е родителят на човечеството. Комунистическите страни ще изчезнат неизбежно. Идеала на комунизма ще бъде осъществен само ако се присади към Обединителната Мисъл. Важното нещо е да не бъдем синовно непреданни деца. Ние сме благословени да следваме нашите физически родители, така че какво да очакваме от хроата които не знаят начина да следват Бог - Космическите Родители? Тяхната съдба не би могала да бъде друго освен жалка смърт. Ако не можете да повярате доумите ми то погледнете хармонията в природата. Въпреки че Бог е създателя на природата, колко искреност ние хората му предлагаме? Ние трябва да снаем със сигурност, че човечеството нсме създадени като деца на Бог. Аз взех решение да пазя позицията си като дете на Бог. Въпреки че имам такива големи недостатъци. Имам сериозна молба към вас. Има само един начин за комунистическите нации да оцелеят и това е да следват воденето на преп. Мун. Реорганизирайте всичко в Комунистическите страни колкото може по-скоро. 

Моля ви детайлно изучавайте Божествения Принцип. Моля ви приемете учението на Преп. Мун и го изучавайте задълбочено. Ако направите това вие ще следвате Бог по-верно от мислителите и политиците на свободния свят. Това е единствения начин да живеем коректно. Ако следвате думите ми това ще ме освободи от невъобразимото страдание и агония. Прося това от вас. Комунистическите страни трябва да роменят всичко колкото може по бързо. Аз срещнах Бог. Духа не умира, а е жив. Това е последното ми желание дадено в кръв от света на небето. Бог е жив. Бог е родителя на човечеството. писмо от ада, писма-послания от оня свят, Ленин
Ленин, 19 април 2002
писмо от ада, писма-послания от оня свят, Ленин

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails

 
Powered by Blogger